علیخانی: خجالت نکشیدند مرا به دلیل عدم التزام به ولایت فقیه رد کردند؟


نماینده قزوین در نطق امروز خود، نسبت به رد صلاحیتش از سوی هیات​های اجرایی وزارت کشور اعتراض کرد.

قدرت الله علیخانی با بیان اینکه ایجاد وحدت، برای شرایط کنونی کشور ضرورت دارد، گفت: برای همین هم جمعی از نمایندگان اصلاح طلب در نظر گرفتیم که در شرایط تهدید و تحریم و حضور دشمنان، به ندای امام (ره) پاسخ بدهیم که نقل به مضمون گفته بودند در هیچ انتخاباتی نباید خودتان را کنار بکشید.


وی با اشاره به اینکه نمایندگان اصلاح طلب آبروی خودشان را برای حمایت از نظام و آرمان​های امام و رهبری با ثبت نام در انتخابات مجلس نهم، هزینه کرده​اند، گفت: با وجود همه انتقاداتی که به من و تابش و قنبری و شهریاری شد و حتی حمله​هایی صورت گرفت که ما را «اصلاح طلب بدلی» خواندند، باز هم از حضور در این عرصه عقب نشینی نکردیم. چون برای دفاع از آرمان​های نظام و رهبری آمده بودیم.


علیخانی افزود: اما هیات​های اجرایی که معلوم نیست خودشان صلاحیتی دارند که به صلاحیت ما رسیدگی کنند، چنین کردند. این به خاطر این است که در استان​ها سلیقه​ای و جناحی عمل کرده​اند. معاون سیاسی استانداری قزوین هم برخورد سیاسی کرد و برای برخی تبلیغ کرده است.


نماینده قزوین که می گفت پیش از این به مقامات استان قزوین در اینباره تذکر داده است، ادامه داد: اما آنها در هیات​های اجرایی نفوذ کردند. ملت ایران و استان قزوین بدانند که مرا به دلیل عدم پایبندی به ولایت فقیه و نظام رد صلاحیت کرده​اند. واقعا خجالت نکشیدند که چنین اتهامی به من زدند؟ بعد از ابوترابی​فرد صادق​ترین و خدوم ترین چهره در قزوین که پایبند به خط امام و رهبری است، من هستم! رهبری نظام کتبا از من تشکر کرده​اند. من نماینده مستقیم رهبری در جهاد قزوین بودم، بی هیچ واسطه​ای. 7-8-10 سال هم نماینده امام در امور مختلف بودم.


علیخانی که نطقش با فریاد احسنت احسنت برخی همکارانش همراه شده بود، گفت: خدمات من در روستاهای قزوین می درخشد اما دشمن و کوته نظران چشم دیدن این خدمات را نداشتند.


او از قنبری و شهریاری هم به عنوان خانواده شهدا و «دسته گل» یاد کرد و گفت: امیدوارم که شورای نگهبان به این روند احراز صلاحیت​ها رسیدگی کند، تا ما جلوی شما اصولگرا ها در مجلس بعد در بیاییم و مجلس در انحصار شما نباشد! چون می ترسم اگر ما ها نباشیم، شماها دعوایتان بشود! ما آمده​ایم که باشیم و در انتخابات از شما ببریم!


منبع: خبر آنلاین

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا